nedjelja, 11. kolovoza 2013.

Ranjeni um 1 - spoznavanje svojih likova (uloga)

Vjerovatno je malo ko razmišljao o tome da smo mi svi, generalno gledano, učitelji i da utičemo na stvaranje sopstvenog života i upravljamo njime.
Naš um je jedan poseban svemir u kojem imamo slobodu i moć da stvarmo svjetove, likove itd,  kako mi to želimo i vidimo, a lik kojeg dovedemo do unutrašnjeg savršenstva ćemo upotrijebiti u stvarnom svijetu. Shodno tome, recimo da se mi trebamo prilagoditi određenim situacijama, mi ćemo istjerati naše likove na scenu u čijim ulogama ćemo se obresti u javi.
Mi imamo moć, mi stvaramo i gospodarimo sopstvenim likovima i ulogama kako mi to vidimo i želimo.
Na sličan način rukujemo emocijama.
Svaku vještinu ili lika u nama, svakim narednim koristenjem brusimo do idealne definicije. Nekome to ne uspijeva odmah, ali bili naši likovi dobri ili loši svi na kraju definišemo sebe kada dođe odeđeno vrijeme za to.
Vježba je ključ. Održava svu priču u životu. Ako želimo da ovladamo moćima ljubavi, vježbanjem je najbolji način, a da bi se vježbalo potreban je rad i naravno još jedan začin, a on je međusobno raspoznavanje ljudskog ponašanja.

Nema komentara:

Objavi komentar